Workshop la WATUMI

… Si am fost si la Watumi!!!

NE-a placut! Ne-am distrat! Am facut si workshop! Am stat si la discutii!

Am ajuns joi 23.07.2009 in Brasov. Ne-am cazat la un camin studentesc ( arata de mii de ori mai bine decat caminele noastre de la ATF). Toate bune si frumoase, oamenii ok, caldutz afara. Stiam ca workshpul o sa fie vineri asa ca ne-am dat seama ca avem o intreaga zi la dispozitie sa ne plimbam si sa vedem care e treaba cu festivalul asta! Am vazut lucruri bune!

FELICITARI PENTRU ORGANIZATORI

A venit si ziua cea mare ( Vineri 24.7.2009), cu emotii si cu putin stres ne-am dus sa vedem locatia unde vom tine workshopul. Am descoperit o mansarda primitoare in Casa Bailescu unde ne-am instalat echipamentul in asteptarea oamenilor interesati de domeniu asta in care lucram noi. Pot sa zic ca oamenii au fost, nu foarte multzi, nu inghesuiala dar ok. Oamenii interesati, dragutzi care s-au jucat cu noi  – Aici Mirel si Oana au avut mare succes cu joculetele lor – Ne-am si filmat cu gandul sa editam pe loc un filmulet care sa ramana amintire participantilor. Pacat insa ca tehnologia nu a fost de data asta de partea noastra si am intampinat niste probleme tehnice. Din aceasta cauza si ca sa eliminam intr-un fel timpii morti ( aka PLICTISEALA)  ne-am hotarat sa proiectam niste filme pentru ca erau oricum in program si ne-am bucurat cu totzii de niste materiale foarte interesante produse de Asociatia Komunitas impreuna cu copii de la Liceul Mihai Viteazu din Bucuresti. Dupa asta cativa care au rezistat pana la final au inceput o discutie foarte interesanta pe tema discriminarii femei, o discutie care s-ar fi intins pana dimineatza daca nu aveam o limita de timp.

In scurt timp o sa public si filmuletul cu acest workshop. Momentan am sa public cateva fotografii din timpul atelierului.

HAVE FUN

Posted on August 5, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

