ALTE MODIFICARI

Dupa multe zile in care m-am gandit cum ar trebui sa fie mai bine pentru workshopul asta am ajuns la concluzia:

Numarul de ore de curs va ramane acelasi numai ca se vor comasa pe parcursul a 4 saptamanii. Doua sedinte pe saptamana. 6 ore pe saptamana! Eu zic ca este o idee buna.

Astept comentarii pro si contra!

Cursul va incepe la 1 iulie 2009!

Posted on Iunie 18, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu e cam mult .?! :-s adica .. din 7 zile cat are saptamana 6 o sa le petrecem acolo la shop.. pe de o parte poate e bne ca absolvim mai repede … 😀 dar nu stiu eu sunt de parere ca poate era mai bine pe 2 luni:-? dar daca nu se poate e bine si asa! 🙂

    take care!

    • doityourself0video

      Cursul o sa aiva programul cam asa:

      luni si miercuri – dimineatza sau dupaamiaza
      6 ore pe saptamana cate 3 ore pe zi

      Am comasat cursul de 2 luni cu o singura sedinta pe saptamana intr-o singura luna cu doua sedinte pe saptamana

Lasă un răspuns

